Huawei Türkiye Enterprise’ın yeni Ülke Müdürü Serdar Yokuş, ““2015 yılında pazar küçülürken, Huawei yüzde 186 oranında büyüdü. 2016 sonunda bu büyüme oranını, en az yüzde 100 olarak öngörüyoruz” dedi.

Huawei Türkiye Enterprise’ın yeni Ülke Müdürü Serdar Yokuş, medya mensuplarıyla bir araya geldi. Serdar Yokuş, Türkiye pazarını değerlendirirken, Huawei Enterprise yapılanmasından, kanal iş ortaklıklarından, satış sonrası servis süreçlerinden ve bugüne kadar Huawei Enterprise tarafından hayata geçirilen geniş ölçekli projelerden söz etti. Huawei servis organizasyonunun, her geçen gün daha fazla büyüdüğünü ifade eden Yokuş, “Gerçekleştirdiğimiz projelere ek olarak, bu projelere servis desteği sunan kadrolarımız da genişliyor. Bu alanda da iş ortaklarımızla birlikte ilerliyoruz” dedi.

Huawei’nin Türkiye’de büyüme oranı ile pazarın büyüme oranı ters orantılı olduğunu söyleyen Serdar Yokuş,  “2015 yılında pazar küçülürken, Huawei yüzde 186 oranında büyüdü. 2016 sonunda bu büyüme oranını, en az yüzde 100 olarak öngörüyoruz” diye konuştu. Yokuş, 2015 yılında en fazla satış ve proje gerçekleştirdikleri ürünlere bakıldığında ilk sırada Switch ürün grubunu gördüklerini belirterek, bu dönemde Wi-Fi ürünlerinin satışında da önemli artış gözlemlediklerini söyledi. Serdar Yokuş şöyle devam etti: “Gelecek dönemde Anadolu’daki iş ortaklarımızın sayısını artıracağız ve bu bölgeye daha fazla önem vereceğiz. 2015’te servis hizmetleri kapsamında, Call Center’ımızı da hayata geçirdik. Ek olarak 2016’da, servis alanındaki iş ortaklarımızın mutlaka sertifika zorunluluğu olacak.”