MediaMarkt, deneyim merkezine dönüşüyor

MediaMarkt, deneyim merkezine dönüşüyor

Müşterilerin dijital gelişmeler ve yeni teknolojilerle buluştukları bir deneyim merkezi olma hedefiyle yoluna devam eden MediaMarkt, inovasyon adaları ve VR alanlarıyla öne çıkıyor. 

MediaMarkt, 2018’de 95 milyon TL’ye yakın yatırım yaparak, ülke ekonomisine katkı sağlamaya devam edecek. 9 binden fazla ürün çeşidini tüketiciyle buluşturan mediamarkt.com.tr, 2017 yılında yüzde 30 büyüme göstererek 100 milyondan fazla ziyaretçiyi online kanalda ağırladı. Toplam grup cirosunun yüzde 9’unu oluşturan e-ticaret kanalında dijitalleşmeye odaklanarak yatırımlarını sürdürecek olan MediaMarkt, online alışveriş yapıp ürünü mağazadan teslim almak isteyen tüketicilere “pick-up” hizmeti ile uçtan uca kesintisiz çok kanallı bir hizmeti başarıyla sürdürüyor.

Müşterilerin dijital gelişmeler ve yeni teknolojilerle buluştukları bir deneyim merkezi olma hedefiyle yoluna devam eden MediaMarkt, inovasyon adaları ve VR alanlarıyla fark yaratıyor. Ayrıca sonsuz raf sistemi sunan mağaza içi kiosk’lar sayesinde müşterilere o an stokta olmayan ürünlerin bile gönderimi sağlanıyor. Mağazalarda anlık olarak güncellenen elektronik etiket sistemiyle her zaman tek fiyat garantisi sunuyor.

MediaMarkt Türkiye’nin globalde bağlı olduğu Holding şirketi, yurt dışındaki mağazalarında müşterileri karşılayan yapay zeka temelli robotu Paul, deneme sürecine giren teslimat robotu ve Avusturya’da kasasız satın alma fırsatı sunan sistemiyle dünya çapında yeniliklere öncülük ediyor. Tüketicilerine en son teknolojileri en uygun fiyatlarla sunan MediaMarkt, dijitalleşmeyi iş süreçlerine en iyi şekilde adapte ederek hem müşteri memnuniyetini hem de çalışan memnuniyetini artırmayı sürdürüyor.

Categories: HABERLER

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*